flikkahh

Alla inlägg under januari 2011

Av olivia - 31 januari 2011 16:27

heej igen;D tänkte ladda upp lite bilder på mig och razzel så ni får se ;) .....  

    

Av olivia - 31 januari 2011 16:23

   Heeej bloggen :D

 

Jag har nr varit inne poå ett tag :/

men jag har haft fullt upp :D

Igår var jag i stallet heela dan :D sjukt kul !

sen idag så har jag varit i skolan :/ och sen ska jag till razzel om en halvtimme ?  kanske ;)

 

Vet nt om bilden laddades upp xD men det är jag och Razzel :D

det e från i somras ;)

Men ja komentera så ses vi ;) <3333

 

// Olivia

Av olivia - 27 januari 2011 15:48

Heej bloggen :D

 

sorry..., jag har nt varit inne på ett  tag ;(

Hart nt varit inne på dtan haft fullt upp ;P

Vi har helt mycket läxor i skolan :(  Och jag har varit hos razzel och med kompisar:;D och igår så fyllde julia 13 :D ! GRATTIS till henne ;p kolla även hennes blogg :) http://juvvliia.bloggplatse.nse :)

 

Nu sitter jag med julia i soffan och hon slog precis sin lille bror dsom e typ 3 ½ måpnad Xd hahahah för att han drog henne i håret, och vi vet hur håröm hon e ;P hehe

 

Asså det e lite svårt att veta vad jag ska skriva om i min blogg :/ det e nog nt så många som komenterar :( och nt så många som kolla bloggen ! :(

 

men KOMENTERAAA !:D

See ya ;)

Av olivia - 18 januari 2011 15:33

hej :D

nu sitter jag med julia ( http://juvvliia.bloggplatsen.se ).

Idag så har det varit skola-.-   JIPPI !

Tre lektioner (Y) nör vi skulle ha SO den sista då,

så var vår lärare en halv timme sen:D

men sen kom hon :( skit åsså !

otuuuuur vi som ville slippa lekiton o gå hem :( !

men vi hade nt såp lång tid kvar sp det var ganska skönt !


sen stack vi till kiosken och var där lite ;P

sen cykla jag och julia hem.


dtta kanske va ett trpkigt inlägg xD Komentera lite tips om vad man kan skriva om :) 

Kram Olivia <3

Av olivia - 14 januari 2011 17:30

Heej !

idag så har det varit en öööver nice dag i skolan :D

vi började 10:00 och slutta 13:00 :D

 

nu sitter man hos julia och kollar tv (Y)

Imorgon blir det ridning:D

första gåmgen denna terminen, undrar vem jag f¨år :D

 

IIIIII länktar !!! :D

Men ja vi ses, komententera så blir jag glad !

om ni har några frågor eller nåt sånt ;)

 

sees // olivia

Av olivia - 14 januari 2011 15:53

Heej !

Jag är olivia och det här e min nya blogg (Y)

jag kommer lägga in inlägg om hästar+bilder, och mycket annat :D

 

hopppas ni följer bloggen & komenterar ;)

// Olivia <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej ! jag heter olivia och ska fylla 13. Jag äälskar hästar och att vara med kompisar :) här står om min fritid osv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards