flikkahh

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

här igen ;P....

Av olivia - 1 april 2011 15:15

heej bloggen :DDD

tycker ni ska läsa förr inlägget !!

det e faaan hemskt :(((( har lust o träffa den människan och spotta henne rakt i huvudet asså !! -.-' om nu fulständigt håller med sp komentera ;)


Men idag e det FRIDAY...... wohoooo :DDDDD Det har varit rätt kul i skolan ;P men inte att jobba så klart ;OOO


imorgon blir det ridning :DD vi ska byta hästar och jag vill veta NU NU NU NU vem jag ska ha ! :D

Bloggar imorgon också... hoppas jag iaf ;PPP

men här kommen en líten bild på mig och underbara Razzel !!!

Älskar han sjuuuukkkt mycket ! det går inte att beskriva och när man ska säga hur mycket han betyder för en så blir man så varm och rent tårögd ;))))

Älskar dej ponni !   man ser på bilden när jag smilar :')))

han betyder så himla mycket för mig !!!!


All i do , i do it for you <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia - 7 juli 2011 16:59


Hej bloggen !   så längesen det va ! har inte varit på blogghumör och ingen som läser ändå :) Och nuy tänkte jag lägga upp ett videoklipp på mig och Razzel :')   Gammal men rolig :p hehe ... det e när jag hoppar över en liten stock :)   ...

Av olivia - 23 juni 2011 19:42

Röstaaa !! http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=T9DJl2Wg5YV9p2TkH6paRElcUJlsjEn2AqAjhVFZtaYYPp7Uiluz#Gallery
  Skulle betyda sååå mycket :) har aldrig vunnit något sånt ! så snälla snälla snällla !!!!   OM det inte funkar så sök på ol...

Av olivia - 20 juni 2011 12:19

  Heej bloggen !   Det var skit längesen vi träffades :/ Säkert några månade sen !   Men nu e det S O M M A R L O V  :D fett chill :D fast det känns inte som det :/   Men det har ju precis börjat ;D Har inte bloggat ! har inte ...

Av olivia - 8 april 2011 18:41

heej bloggen !!! kommer inte blogga sp mycket :((((( kommer inte berätta anledningen ;(   men nu är jag med johanna, arbusto(lovisa) och ryssen :D kulkul ! jag e lite flummigxDD men det e alltiiiid  kuuul !! man ska leeva som om dte vore ...

Av olivia - 2 april 2011 22:53

Heej bloggen !!!! idag så har jjag ridit på mcr :D jag hade zacc..... det gick bra men inte i skänkelvikningen i början men sen gick dte bättre ;) vi byta aldrig hästar för lisa e sjuk så vi hade jimmy :)   Vi hade skit kul efter :D jag var...

Presentation


heej ! jag heter olivia och ska fylla 13. Jag äälskar hästar och att vara med kompisar :) här står om min fritid osv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards